Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av rosatjejen - 13 oktober 2013 23:43

Av rosatjejen - 13 oktober 2013 21:52

Vet inte vad det är som händer riktigt, men min karaktär är helt väck.
Jag har varit hur duktig som helst hela dagen och bara ätit ytterst få kolhydrater och även tränat ett för mig tungt cirkelpass här hemma. Och så nu ikväll när Olivia somnat så öppnar jag kylen. Varför liksom? Så jäkla onödigt för där låg det en massa rockyroad godis kvar sedan gårdagens frossa och bara ropade på mig, ät oss, ät oss vi är jättegoda och ja vem kan motstå det, inte jag i alla fall.
Jag brukar ju inte ha något problem alls med karaktären när jag bestämt mig för något, och nu är det som förgjort, blir så himla besviken och arg på mig själv.
Men gjort är gjort och imorgon är en ny dag.......

Nu är det dessutom bara en kvar.

Av rosatjejen - 13 oktober 2013 11:50

Nä nu får det bli lite ordning och reda igen om inte vikten ska skena iväg allt för mycket.
Efter gårdagens choklad och pizza frossande, och alldeles för mycket bakverk tidigare i veckan så blir det nästan som en liten omstart.
Idag blir det lite styrketräning och till mat blir det kött och sallad och ev lite lax efter träningen om jag är hungrig då, i annat fall så blir det bara lite kaffe med mjölk och cocosa.
Även fast jag ätit lite onyttigt denna veckan så har jag ändå hållt mig till 8/16 utan minsta problem, vissa dagar så blir det till och med 6/18 eller ännu mer

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards