Alla inlägg under augusti 2015

Av rosatjejen - 29 augusti 2015 10:39

Mitt pk värde pendlar fortfarande väldigt mycket.
Jag har varit mycket noga med vad och när jag äter, men det verkar inte spela någon större roll i det stora hela.
Senaste värdet låg på ett bra värde, så nu hoppas jag att det stannar och håller sig däromkring framöver.

Av rosatjejen - 28 augusti 2015 20:43

Idag kom vi äntligen iväg till Biltema för att köpa ny cykel till yngsta dottern.
Jag har varit lite skeptisk till Biltemas cyklar, men efter att ha kollat runt lite, och lyssnat på andra så har jag blivit lite mer possitivt inställd, och när jag såg priserna så var det liksom inget snack om saken längre.

Nu cyklas det för fullt .
Imorgon ska jag lägga ut hennes gamla cykel på blocket. Jag tycker det är lite små meckigt att sälja saker på Blocket, men barn cyklar ska visst vara lätta att bli av med, så håll tummarna för att jag blir av med den snabbt.

Nu ska vi fredagsmysa

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards