Alla inlägg under augusti 2019

Av rosatjejen - 3 augusti 2019 00:35

Även fast jag har mått mycket sämre än vanligt så har vi ändå haft en fantastisk sommar. Vi har varit iväg ett par veckor, men framför allt har vi varit hemma och njutit av det fantastiska sommarvädret.
Barnbarnen är i en helt fantastisk ålder nu och varje dag man får spendera med nån av dom är fylld med skratt, bus och kramar, det händer något hela tiden utom dom små stunderna då dom sover. Jag brukar vara helt slutkörd när dom åker hem, men samtidigt så fylld av den possitiva energi dom ger mig.
Jag har också äntligengjort något jag tänkt göra länge nu, köpt en robotdammsugare. Jag har velat ha en länge men nu äntligen hittade jag en som även suger upp hundhår bra så då var det bara att slå till. Dyrt men en bra investering för nu kommer jag ha ork över till annat när jag slipper dammsuga, dessutom så blir det nu dammsuget varje dag istället för kanske max var tionde dag.
Har också köpt en luftkylare med luftrengörare och den hjälper mig otroligt mycket på nätterna när det varit varmt och extra tungt att andas.

Här är roboten som vi döpt till ?Göran?

Nu är det bara knappt 2 veckor kvar till skolan börjar igen, känns ju så där.....
Men O börjar ju på gymnasiet så lite spännande är det ju förstås.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards