Alla inlägg under november 2019

Av rosatjejen - 25 november 2019 00:32

Alltså vilken jäkla månad det
varit, eller är väl fortfarande efter ca 6-7veckor.
Det började med att hunden fick ett sår i ögat och att jag blev förkyld. Sen har jag på något sätt lyckats slå i revbenen och haft jätteont.
Det hela slutade för hundens del med en operation där dom tog bort ögat som var svårt skadat av en bakterie. Jag själv fick lunginflammation och som om det inte räckte så fick jag också lungsäcksinflammation.
Jag rekomenderar inte att göra illa ett revben samtidigt som man är förkyld och hostar, för det gör rysligt ont.
Nu mår hunden bra igen

Själv mår jag fortfarande inte bra, vill helst bara sova

Av rosatjejen - 3 november 2019 16:53

Det är dåligt med uppdateringar här, och det beror på att det finns nån som jag hatar så till den milda grad att jag faktiskt önskar livet ur fanskapet.
Den här personen vill jag inte ska kunna läsa här om varken mig eller min familj, vilket gör det nästan omöjligt att skriva nåt här.
Jag tycker såklart att det är supertråkigt men kan inte göra så mycket åt det.
Har inte riktigt bestämt hur jag ska göra med bloggen nu, lägga ner den helt efter nästan 10 år känns väldigt trist. Jag måste tänka ett varv till på hur jag ska göra
Några fina bilder från dotterns bröllop kan jag dock bjuda på

Och så några bilder på världens gulligaste barn

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards