Alla inlägg under november 2017

Av rosatjejen - 4 november 2017 22:36

Jag mår fortfarande inte bra sen den senaste maginfluensan jag hade för en dryg månad sedan. Lågt blodtryck, som ju plötsligt gick från att vara så högt att jag behövde blodtrycksänkande medicin, till att bli så lågt att jag skulle behöva nåt som höjde blodtrycket istället.
Störtblödning på störtblödning har också gjort att blodbristen kommit tillbaka, så nu äter jag järntabletter för brinnande livet igen.
Nu har jag äntligen fått besked från kk på Karolinska Huddinge att dom hittat nån typ av medicin jag kan få testa mot mina blödningsbesvär, så nu väntar jag bara på att få en tid dit

I övrigt så rullar det på som vanligt här hemma. Ett rum ska tapetseras om här hemma och jag hoppas det blir klart innan advent

Det är alltid underarbetet som tar längre tid än man tror. Tur jag har så hjälpsamma barn.

Den här lilla killen mår bra i alla fall, men man märker på honom att han är lite understimulerad ibland och då är jag glad att det finns så många andra som hjälper till med honom.

I övrigt så rullar det på som det ska här hemma och i veckan sim kommer så fyller min minsta lilla dotter hela 15 år, det är ju inte klokt vad fort det har gått.


Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards