Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av rosatjejen - 1 oktober 2013 10:12

Idag känns allt lite jobbigt.
Det började med att jag vaknade med en konstig värk i hela kroppen. Det är en sån konstig värk, liksom lite bubblig eller mer som att det känns som kolsyre bubbel i hela kroppen, jätte obehagligt är det i alla fall.
Sen när jag äntligen tagit mig ur sängen och tagit min spruta, så skulle jag som vanligt ta ett glas kaffe. Men av någon anledning så fick kaffemaskinen spunk och sprutade ut både vatten och kaffesump över hela bänken (troligen pga, en trasig kapsel) så det var bara att börja med storstädning av kaffemaskin direkt på morgonen, vilket är både pilligt, tråkigt och kladdigt.
Varför i hela fridens namn ska sånt här hända just på morgonen för, ja för det är liksom alltid på morgonen det händer. Samma sak är det när den ska avkalkas, då börjar alltid varningslampan lysa på morgonen innan jag hunnit få mitt kaffe.

Nu hoppas jag att resten av dagen blir bättre.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards