Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av rosatjejen - 17 oktober 2013 19:29

Fy vad jag fryser idag.
Vi har väldigt kallt inne just nu. Jag tror att värmen i elementen inte riktigt hinner med när utomhustemperaturen växlar för snabbt.

Det är såna här dagar som jag är glad över att vi har den här "fusk"kaminen.
Det räcker att ha den på i en halvtimma för att få det riktigt varmt och skönt i rummet, och då är vårt vardagsrum ändå ganska så stort.

Av rosatjejen - 17 oktober 2013 10:40

Jag somnade nästan direkt när jag la mig inatt, det tog nog max 15minuter innan jag sov.
Att jag sen sov alldeles för länge nu på morgonen känns ju sisådär, men hellre det än att ligga vaken och inte kunna somna.

Av rosatjejen - 17 oktober 2013 01:25

Nu har jag hållt mig vaken och uppe bara för att se om jag somnar lättare nu så här nästan mitt i natten. Allt för att slippa att ligga och snurra i sängen och inte kunna somna.
Den enda risken med detta är att jag kommer vara ännu tröttare imorgon bitti, eller idag blir det ju nu, men vad gör det när jag redan är helt slut ändå, känns som om det inte kan bli så mycket värre.
Men nu ska jag vara glad och possitiv och hoppas att detta är en toppen idé som kommer lösa mina insomningsproblem en gång för alla.
Godnatt och sov så gott.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards