Alla inlägg den 13 december 2012

Av rosatjejen - 13 december 2012 22:00

 

Hon skulle minsann baka pepparkakor helt själv, och hon behövde absolut inte min hjälp.......  Ja ni fattar ;-) , efter 4-5 pepparkakor hade hon tröttnat, och sen fick jag stå och kavla pepparkakor för brinnande livet.

 

Fick till några, enligt mig själv riktigt fina, som nu hänger så fint i köksfönstret

 

Sen blev det några små  att spara i burken till jul

 

Lite tråkigt bara att jag inte kan smaka på dom själv, men det är inget synd om mig, för det är helt mitt eget val.


Tänker att jag måste åka in till Lchf butiken snart igen, och fylla på mitt förråd av bra och ha saker innan jul.

Idag åt jag dom sista nudlarna till köttfärssåsen. Jag måste även fylla på mitt förråd av den vita chokladen med hallon och mango. Sen är det lite annat smått som bara finns där.

Annars måste jag säga att dom har börjat få mer och mer lchf produkter på Ica maxi, och dessutom till bra priser.

Av rosatjejen - 13 december 2012 11:37

Jag har lovat Olivia att hon ska få baka pepparkakor i eftermiddag. Och eftersom att jag är en mycket trött och fruktansvärt lat mamma, så är jag glad över att man kan köpa färdig pepparkaksdeg och kristyr.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards