Alla inlägg den 28 december 2012

Av rosatjejen - 28 december 2012 21:37

Det blev bio ikväll, mammas pojkar såg vi. Jag tyckte att den var jätterolig, Och dessutom så tror jag att undertonen i filmen är viktig att belysa. Jag får nämligen utslag av föräldrar som curlar sina barn.
Jag tror mer på att sanda banan lite åt barnen så dom lär sig att bli självständiga.
Visst det har hänt att jag ringt nån gång och bokat tex, en läkartid åt nåt av mina äldsta barn om dom jobbat eller varit i skolan och haft svårt att ringa, om jag ändå varit hemma och inte haft nåt viktigare för mig, men det är nog det närmsta "curlande" jag kommit. Men jag hoppas och tror att mina barn tycker om mig och uppskattar mig trots att jag inte soppat banan åt dom.

Av rosatjejen - 28 december 2012 09:40

Lyckan efter att i flera år önskat sig en katt.

Idag ska vi ta det lika lugnt som igår, bara strosa runt här hemma och försöka att göra ingenting.
Jag mår faktiskt lite bättre idag, bättre än jag gjort sen innan jul. Tror att det kan bero på att det blev lite för mycket måsten under julen helt enkelt.
Jag mår som bäst när jag får ta saker i min egen takt, och dom rutiner jag lyckats skapa för att allt ska fungera någorlunda är fortfarande så sköra att det inte behövs mycket alls för att dom ska falla platt.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards