Alla inlägg den 4 december 2012

Av rosatjejen - 4 december 2012 13:47

Här händer inte så mycket, men ändå försvinner dagarna i en rasande fart.


Igår var jag iväg med min mamma och köpte vaxdukar på Jysk, som jag sen la ovanpå Matildas och Olivias sängar. Tror ni det hjälpte, Nääää det gjorde det inte, hon var upp och kissade i Olivias säng i alla fall. Det enda possitiva med vaxduken var ju att jag slapp tvätta sängkläderna, det var ju bara att torka upp kisset, och sen torka efter med lite handsprit. Så nu får dörrarna vara stängda ett tag till, tråkigt men nödvändigt.

Om det inte vore för det här kissandet, på fel ställe, så är det alldeles ljuvligt med katten, hon är så kelig och busig och mycket trevligt sällskap när man är ensam hemma.

 

Igår kväll upptäckte hon akvariet för första gången, och gissa om hon tyckte det var spännande, hon satt där i säkert en timma och slog så gulligt med tassen mot glaset.



Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards