Alla inlägg den 9 december 2012

Av rosatjejen - 9 december 2012 19:30

Åh nej!  Jag skulle aldrig skrivit igår att hon inte kissat nåt mer i barnens sängar, för idag så hände det igen, 2 gånger dessutom.

Vet inte vad jag ska ta mig till nu.

Som tur är så verkar det bara vara i Olivias säng, hon gör det nu, och ingen annanstans.

Matildas rum har stått ganska mycket öppet nu i några dagar, och i hennes säng har hon inte gjort något på ett par veckor nu.

Imorgon så får jag åka gå och köpa sån där doftgrej (kommer inte igåg vad den heter) som man stoppar i el-uttaget. Om inte det fungerar så vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, för så här kan vi inte ha det i längden

Jag har ju haft katter förut, men aldrig varit med om något liknande faktiskt.

Om det är någon som har nåt förslag på vad jag kan göra, så snälla berätta det för mig. jag är beredd att prova nästan vad som helst nu.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards