Alla inlägg den 7 december 2013

Av rosatjejen - 7 december 2013 20:57

Jag går ner sakta men säkert trots att jag inte direkt bantar längre.
Det enda jag inte äter är potatis, pasta och vittbröd och det är inte enbart för vikten utan lika mycket för att jag har upptäckt att jag faktiskt inte tycker att det smakar gott längre.

8/16 fastan kör jag fortfarande på med, och det både för att det blivit en bra vana som jag känner att jag mår bra av, och även för att jag känner att det är en hållbar metod som fungerar att leva med i längden.
Att jag fortsatt gå ner lite i vikt beror nog även på att jag inte mått så bra och att det också varit väldigt mycket oro angående mina stegrande levervärden.


Nu är mitt nya mål att försöka hålla mig kvar på den här vikten, och bli viktstabil i mer än en vecka, för det har jag ju liksom aldrig lyckats något vidare med innan.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards