Alla inlägg den 28 december 2013

Av rosatjejen - 28 december 2013 16:53

Var en sväng till Nacka Forum idag för att byta och lämna tillbaka några av julklapparna jag fick. Jäklars så mycket folk det var där.
Jag fixade mina ärenden så snabbt det bara gick och åkte sen direkt hem igen.
Den egentliga planen var att jag skulle möta upp en vän i stan och äta middag när jag uträttat mina ärenden, men jag kände att jag inte orkade, så det får bli en annan gång.
På bussen hem så satt det en man bakom mig som hostade och snörvlade konstant utan att hålla för munnen, läskigt och hänsynslös tycker jag, men jag tror inte jag hade reagerat lika starkt på det för ett par år sedan då jag aldrig var särskilt orolig för att bli sjuk, tänk så snabbt saker och ting kan ändras.
Hur som helst så verkar var och varannan vara förkylda just nu, så det är nog bäst att hålla sig hemma och undvika folksamlingar så gott det går för tillfället.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards