Alla inlägg den 18 december 2013

Av rosatjejen - 18 december 2013 11:29

Så härligt det är att ha en hel dag utan ett endaste litet måste i kalendern.
Det känns som om det var evigheter sen jag hade en sån dag.
Visst finns det saker här hemma som skulle behöva fixas, men inget som inte kan vänta ytterligare någon dag eller två, bara det blir gjort innan söndag då farmor kommer hit för att fira julen med oss ( ja inte min farmor förstås hon har ju varit död i snart 4år)
Just nu sysselsätter jag mig med att tända ifatt ljusen i adventljusstaken i vardagsrummet. Min bror kom nämligen förbi i söndags och påminde mig om att det inte var första advent längre utan tredje, hahaha..... Kan inte förstå att det ska vara så svårt att komma ihåg att tända dom där ljusen, det är likadant varje år

Nu lyser i alla fall tre ljus i staken.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards