Alla inlägg den 26 december 2013

Av rosatjejen - 26 december 2013 18:45

Vaktkatt utanför krubban.

Jag är inte troende, men krubban är en tradition i min familj och alla barnen har haft jättekul med den. Vissa år har den till och med varit möblerad med sängar och kök från dockskåpet så att Josef och Maria haft det extra komfortabelt :-)

Av rosatjejen - 26 december 2013 18:10

Det blev som vanligt ett traditionellt julfirande hemma hos min mamma på julafton.
Kalle Anka, jultomte och sen en massa paket att öppna, 2,5 timma tog paketöppningen i år. Därefter blev det julbord med massor av godsaker.

Alla mina barn och syskonbarn samlade på ett enda kort, det händer inte allt för ofta vill jag lova

Jag fick så mycket fina saker att jag nästan skäms. Allt jag önskat mig och lite till låg i paketen.

Igår och idag har jag mest bara vilat och tittat på Lilla O och hennes kompis när dom dansat framför tv'n till just dance spelet till wii som hon fick av tomten, det ser superkul ut men jobbigt.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards