Alla inlägg den 23 november 2012

Av rosatjejen - 23 november 2012 20:00

Jag tror jag blir galen.

När jag äntligen trodde att vi fått lilla Svea helt rumsren igen, så upptäckte jag att hon idag kissat i både Matildas och Olivias sängar Gaahhhhhhh............

Bara att börja om från början och stänga alla dörrar, och bara låta henne vara i hallen, köket och lilla toaletten, på nätterna.

I vardagsrummet får hon bara vara på dagarna när vi är hemma.

Jag vet inte om det här återfallet kan bero på att hon fick vara ensam hemma en stund idag när jag hade tvättmaskinen och tumlaren igång, hon kanske är rädd för ljudet från dom, och hon måste gå förbi båda maskinerna för att komma till sin låda.

Så nu har jag flyttat in hennes låda till lilla toaletten igen, där det alltid är lugnt och tyst.

Men nu har jag lite tvätt att ta reda på om man säger så, det är rätt mycket textilier i två sängar, bläää

En himla tur för Svea att hon är så himla söt och gullig

 

 

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards