Alla inlägg den 28 december 2010

Av rosatjejen - 28 december 2010 20:44

Kokt blomkål, musslor och keso blev det till middag, gott, nyttigt och kalorisnålt.

Innan dess har jag druckit 3 nutrilett shakes, blir nog en fjärde innan jag går och lägger mig. Har även idag druckit 1,5-2 liter vatten.

Nu hoppas jag bara på att jag gått ner ytterligare några hekto när jag ställer mig på vågen imorgon bitti.

Av rosatjejen - 28 december 2010 15:08

Så där ja, nu har jag varit en sväng i Nacka forum och bytt några julklappar.

Jag fick ett par jätte mysiga fårskinnstofflor av barnen i julklapp, men dom var lite för små och nu när jag skulle byta var alla tofflor slut, synd, men jag fick pengarna tillbaka, så nu kan jag köpa nya tofflor i nån annan butik.

Fick även ett par Elisabeth Arden produkter  som jag önskat mig, den ena var dock fel, så jag skulle byta den mot en ansiktskräm av samma märke, men den var så klart slut så jag får vänta med att byta den.

 

Det har gått bra med nutriletten idag också, har iofs haft lite ont i magen, som lite magknip, men det kan ju lika gärna bero på något annat än nutriletten.

 

Av rosatjejen - 28 december 2010 10:49

Vågen visar på  71,5 kg idag det betyder att jag gått ner 0,6 på ett dygn :-)

 

Det är det här som är så bra med Nutrilett, man går garanterat ner om man följer deras rekomendationer och ändå fuskade jag igår med både bröd och dressing till salladen.

Nu har jag en ny dag framför mig, planen idag är att fortsätta med nutrilett hela dagen och sedan festa till med lite kokta grönsaker, lite keso och tonfisk till middag.

 

 

Idag 71,5 kg      -0,6 sen igår       totalt -0,6 kg

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards