Alla inlägg den 18 maj 2014

Av rosatjejen - 18 maj 2014 21:23

Nu har jag haft huvudvärk och varit lite lätt illamående i flera dagar. Jag vet att jag inte ska måla faan på väggen, men har svårt att låta bli. Det som oroar mig mest är att det ska vara något med levern för då vet jag att man kan få just huvudvärk och illamående. Men nu i eftermiddag så fick jag även ont i halsen, så nu hoppas jag på att det är något virus som jäklas istället för något annat mer allvarligt.
Ska försöka lägga mig riktigt tidigt ikväll och hoppas på att det försvinner under natten. Om inte så får jag väl ta och masa mig ner till doktorn imorgon och lämna lite prover.

Av rosatjejen - 18 maj 2014 16:30

Jättefina tycker jag, och även praktiska. Men huvudsaken är ju förstås att hon själv tycker om dom.

Av rosatjejen - 18 maj 2014 15:47

Som jag letat efter ett par sköna och snygga sneakers att ha till sommaren i nån schysst färg. Men igår gav jag upp och insåg att jag inte kommer kunna hitta några som jag tycker om.
Så idag när jag skulle köpa sandaler till Olivia i Crocs butiken, så stog dom bara där och väntade på mig mina sneakers som är både underbart sköna och i finaste färgen.

En riktig färgklick.
Olivia fick sandaler, men dom försvann hon ut med direkt när vi kom hem, så bild på dom kommer en annan gång.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards