Alla inlägg den 22 november 2013

Av rosatjejen - 22 november 2013 10:31

Här bantas det inget alls för tillfället, och det äts både kakor, godis, hamburgare, pizza och lite annat då och då
Jag undviker däremot potatis, pasta och vittbröd och det är både för att jag inte mår så bra av det, och även för att jag inte längre tycker att det är gott.
Tränat har jag inte gjort på en månad. Jag hoppas komma igång igen så snart som möjligt, men ännu så länge så varken vågar eller orkar jag.
Trots detta slarv så väger jag lika mycket nu som innan jag blev sjuk för en månad sedan

Vikten ligger på 61kg +/-0,5.
Jag har fortfarande stenkoll på hur mycket kalorier jag stoppar i mig varje dag och jag försöker också i möjligaste mån att hålla mig till 8/16 metoden. Alltså äta som vanligt under 8timmar och fasta under 16timmar, jag trivs med detta och för mig är det ganska naturligt att bara äta mellan kl, 12-20 eftersom att jag inte är någon frukostfantast och helst bara dricker några muggar kaffe på morgonen ändå.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards