Alla inlägg den 1 november 2013

Av rosatjejen - 1 november 2013 18:23

Den här veckan blev inte alls som jag hade planerat.
Magsjukan som jag hade i förra veckan eskalerade och till slut orkade jag inte mer, så jag blev inlagd med dropp på Huddinge några dagar och det var riktigt skönt för jag var verkligen jättedålig.
Tyvärr upptäckte dom när jag låg inne att mina levervärden var skyhöga, men varför dom är det finns det ännu inte någon förklaring till. Som tur är så mår levern ändå ganska bra och jobbar som den ska fortfarande men om inte värdena sjunker snart så är det mycket oroande.
Nu är jag i alla fall hemma igen för att invänta fler provsvar.
Jag är fortfarande väldigt trött och ligger mest i sängen, men känner mig lite piggare för varje dag, så snart är jag säkert på benen igen.
Ska tillbaka till sjukhuset om en dryg vecka och då håller jag tummarna för att levervärdena sjunkit så jag kan sluta oroa mig för det också.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards