Alla inlägg den 28 november 2013

Av rosatjejen - 28 november 2013 23:24

Smärtan i mellangärdet har varit djävulsk de senaste dagarna och det tar enormt på krafterna och psyket att ha så ont hela tiden. Allra värst är det när jag ätit eller druckit lite för mycket. Så nu försöker jag äta lite men ofta och jag vågar aldrig äta mig riktigt mätt för då får jag mer ont.
Jag har dessutom fått nån släng av ryggskott och det är ju aldrig kul, men det är ännu mindre kul när man inte kan ta en endaste liten värktablett, med risk att levervärdena börjar galoppera uppåt igen.
Just nu ligger värdena fortfsrande högt men det har sakta börjat sjunka, dock inte tillräckligt men det verkar ju ändå gå åt rätt håll.
Andningen och andfåddheten har också varit tuff den senaste veckan men det tror jag beror på det fuktiga vädret och att jag är så trött.
Nu blev det ett riktigt gnälligt inlägg, men så blir det ibland.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards