Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av rosatjejen - 31 oktober 2010 20:56

Har haft en ständigt molande hunger känsla i magen hela dagen.

Jag brukar vanligtvis bli mätt på en nutrilett shake, men inte idag, efter bara en timma kommer hunger känslorna tillbaka. Jag som brukar stå mig i 2,5-3 timmar på en shake, hmm.......

Vet inte vad det är för fel på mig nu. Förra gången jag började med den här strikta dieten gick jag ju ner 3kg första veckan, nu har jag gått ner ca 0,5 kg.

Jag undrar om det kan vara hormonbetingat, men jag ska inte ha mens än på några veckor.

 

Hur som helst så måste det ske något radikalt inom de närmaste dagarna annars är jag beredd att överge den här dieten, för nu känns det urjobbigt.

Av rosatjejen - 31 oktober 2010 09:46

Upp igen :-(

Vågen visade 70,1 kg idag.

Vet inte vad jag ska ta mig till snart. Jag dricker mitt nutrilett och har lyckats stå emot alla frestelser, och ändå går jag inte ner. Ska försöka några dagar till och se vad som händer, och om ingen ändring sker så lägger jag ner det här. Varför plåga sig själv och avstå från all mat och annat gott när man ändå inte går net något alls.

 

 

70,1 kg

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards