Alla inlägg den 7 september 2012

Av rosatjejen - 7 september 2012 09:26

Idag var det dags för vägning igen, och gissa vad, Jag hade trots allt gått ner 0,6 kg på en vecka.

Sammanlagt har jag nu gått ner 1,1 kg på 2 veckor med hjälp av viktväktarna.

Det är ju inte den snabba viktnedgång som jag är van vid när man kör med Nutrilett eller lchf, men det är ju tydligen bättre att gå ner sakta enligt viktväktarna

Nu är ju inte tålamod min starka sida, utan när jag väl bestämt mig för något så ska det ske direkt, helst redan igår ;-)


Jag använder  viktväktarna app, mycket mer än vad jag använder mig av datorn och hemsidan.

För mig känns det mycket enklare att fylla i viktväktarappen direkt, än att vänta tills jag sätter mig vid datorn, då det också är stor risk att hunnit glömma något som bör fyllas i.


Här är mina resultat hittills med viktväktarna

   




Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards