Alla inlägg den 8 april 2014

Av rosatjejen - 8 april 2014 14:43

Vad kallt det är ute, både idag och igår.
När jag gick till affären idag så funderade jag lite på det här med varför jag alltid gillat våren mer än hösten, och jag kom nu fram till att jag nog ändrat mig gällande det.
För hösten är varmare och även mycket lugnare på något sätt, inte alls dessa isande vindar och råa kyla och höga förväntningar inför sommar och ledigheter, som faktiskt kan kännas väldigt stressande ibland.
Nu menar jag ju förstås inte att jag går och längtar efter att det ska bli höst nu, men jag längtar förbaskat mycket efter lite värme.

Iväbtan på den riktiga värmen så får jag ligga här i soffan under min filt och titta på bilder från förra sommaren

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards