Alla inlägg den 10 februari 2014

Av rosatjejen - 10 februari 2014 21:32

Imorgon är det dags för mig att lämna nya leverprover.
Nu är det ju en hel månad sedan sist och jag är sjukt nervös över vad dom ska visa denna gången.
Förra gången så hade dom ju tyvärr stigit en del, så jag hoppas verkligen att dom inte stigit ytterligare denna gång.
Jag har dock inte haft några känningar i varken mellangärde eller i gallan de senaste veckorna och det känns ju lite hoppfullt ändå.

Av rosatjejen - 10 februari 2014 10:49

Jag har fått så mycket fina presenter den senaste tiden, bara så där helt utan anledning.
Igår fick jag den här underbara parfymen

Och för ett par veckor sedan så fick jag och Olivia en resa till Göteborg några dagar på sportlovet. Tåg och hotell betalt och klart.
Ja ni kan ju gissa om vi längtar ihjäl oss. Det ska bli så himla skönt att få komma bort några dagar och slippa alla hushållsbestyr och dessutom få något annat än min hälsa att fokusera på.
Vi har planerat att gå på Universeum och sen får vi se vad vi hittar på mer

Jag är så otroligt tacksam och glad över dessa gåvor.
Det sätter lite guldkant på tillvaron, och själv skulle jag aldrig ha råd med dessa utsvävningar nu när jag varit sjuk så länge.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards