Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av rosatjejen - 6 oktober 2012 11:56

Det här är helt fantastiskt.

Jag har lyckats gå ner hela -2kg på 4dagar, enbart genom att äta enligt Lchf.


Jag har inte tänkt så mycket på hur mycket jag äter, utan har ätit när jag varit hungrig helt enkelt.

Har dessutom fuskat med en latte macchiato om dagen, och även några finn crisp har slunkit ner.


Jag har druckit ganska mycket te, och i varje glas har jag tillsatt ca 1 tesked cocosa.

Jag tycker att cocosa är helt fantastiskt, det tar bort mitt sötsug, och håller mig dessutom mätt längre.

Cocosa håller även min mage igång, för en av de trista sakerna med lchf är att min mage kan bli rätt trög, och det kan bli rätt plågsamt efter några dagar.

Cocosa finns att köpa i vanliga hälsokost butiker, och är helt lukt och smakfritt.


Ikväll har lilla O beställt tapas till middag och det passar ju mig som handen i handsken när man äter lchf kost .  

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards