Alla inlägg den 27 april 2011

Av rosatjejen - 27 april 2011 22:02

Får skylla min dåliga uppdatering på att jag har haft alldeles för mycket att göra både igår och idag. Det har varit 2 mycket sena kvällar.

Dessutom har lilla O haft migrän både igår och idag, hon har som tur är klarat skolan båda dagarna. Hennes fröken ringde mig idag på lunchen, och då var det ganska illa, men hon gav henne en ipren och en halv alvedon, och en dryg halvtimma senare ringde hon tillbaka och berättade att hon redan var bättre och att jag absolut inte behövde skynda mig att hämta henne, utan jag hann klart det jag skulle på jobbet innan jag gick hem. Skrev jag att hon har världens underbaraste lärare ;-)

 

Igår tog jag 4 nutrilett och en räksallad med matvete i, och idag har jag klarat mig på endast 5 nutrilett, utan att det har kännts jobbigt.

Vikten i morse visade 69,6 kg vilket är endast -0,1 på 2 dagar, men jag hoppas att det snart sätter fart neråt igen.

Nu har jag gått ner -3,4 kg på 3 veckor, men då har jag också rå fuskat hela påsk helgen.

Nu hoppas jag att vågen visar på mycket minus imorgon bitti.

 

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards