Alla inlägg den 3 januari 2011

Av rosatjejen - 3 januari 2011 19:07

Det gick bra att jobba idag, var ju lite rädd att jag skulle vara tröttare än vanligt nu när jag lever på bara nutriletten, men jag funkade ungeufär som vanligt. Toabesöken blev ju iofs fler än vanligt, men det gick bra, har så snälla kollegor som stöttar mig. Jag får väl se hur pigg jag är i slutet på veckan.

Allt känns ju också lite roligare när man ser resultat på vågen, för mig och mitt humör betyder det mycket när man känner  att man får lön för mödan.

Imorgon börjar jag redan klockan 8,30 så det blir till att gå upp redan kl,6, sen måste jag åka till polisen och skaffa ett nytt pass direkt efter jobbet, så imorgon kväll lär jag inte vara lika pigg.

Det där med pass stör mig, ett pass ska ju enligt polisen räcka i 5 år, men det gör dom ju inte iom, att de flesta länder kräver att passet ska vara giltigt minst 6 månader från att man kommer hem, dvs, att passen bara räcker i 4,5 år, mycket dåligt enligt mig

 

 

 

Av rosatjejen - 3 januari 2011 07:53

Snart dags att bege sig till jobbet,idag tar jag bussen, är alldeles för trött för att gå.

Vågen visade på 69,7 kg HÄRLIGT !

Äntligen har jag gått ner lite igen.

 

 

 

 

 

 

69,7 kg     -0,8 sen igår   totalt -2,4 kg på 7dagar

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards