Alla inlägg den 22 november 2014

Av rosatjejen - 22 november 2014 23:05

ikväll har jag haft 7 stycken femteklassare här på taco middag.
Alla tjejer i Olivias klass, eller alla utom fyra som inte kunde och det var helt perfekt, för 7 stycken är alldeles lagom många runt vårt köksbord.

Så härligt när dom är så pass stora att dom nästan klarar sig helt själva.
Det enda jag gjorde var att tillaga maten och duka fram, sen kunde jag gå till min kammare och titta lite i datorn och vila lite medans dom åt och umgicks. Det är stor skillnad mot för några år sedan när man fick vara "lektant" och typ vakta på dom.
Nästa år så tror jag att dom klarar sig själva, så då tror jag att jag ska göra som Bobo och hans husse gjorde idag, dom gick hem till mormor medan kalaset pågick.
Olivia var supernöjd efteråt och väldigt glad över alla presenterna hon fick.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards