Alla inlägg den 29 november 2014

Av rosatjejen - 29 november 2014 20:23

Tog en lugn kvällspromenad med dom här två ikväll.
Det är så vackert nu när man ser alla adventsljusstskar och stjärnor som nu pryder alla fönster man går förbi.
Själv har jag bara ställt upp stjärnor i köksfönstren så länge.
Vi åker till Borås imorgon och vidare till Ullared på måndag, där jag hoppas på turen att hitta lite nytt billigt julpynt. Skulle bla, behöva en ny julgardin till köket och om jag har riktig tur så kanske jag hittar nån där, annars får det bli en julfin hissgardin jag sett på Rusta.
Jag är lite tudelad till det här med Ullared, tror inte det är nåt för mig helt enkelt, jag gillar ju inte att varken shoppa eller trängas med folk. Men min minsta dotter har önskat i flera år nu att vi ska åka till Ullared, så vad gör man liksom inte för sina barn ;-)

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards