Alla inlägg den 19 juni 2014

Av rosatjejen - 19 juni 2014 19:01

Värmde mig lite risgrynsgröt till lunch idag. Det kändes ganska passande med tanke på det allt annat än varma och soliga sommarvädret vi har.

Till efterätt så festade vi till på varsin sån här god kaka från English Shop, som jag berättade om i ett tidigare inlägg

Ser kanske inte så goda ut på bild, men dom är ljuvliga, jag lovar.

Hemmet · Hälsa · Mat
Av rosatjejen - 19 juni 2014 15:05

Känner mig faktiskt lite lätt bitter nu.
Den ursprungliga planen för denna helg var ju från början att jag och Olivia skulle flygit ner till Kreta för 2 veckors sol och bad. Men nu blev det ju inte så eftersom jag fick en propp till och därför inte får flyga.
Nya planer smiddes då och det var att vi skulle åka till Värmland och fira midsommar och sen stanna där några extra dagar. Men nu blev det inte så heller för igår vaknade Olivia med hög feber och ont i halsen, så nu blir vi hemma istället. Känner att det inte är värt att sätta sig på ett tåg i flera timmar med en unge som har så hög feber att hon bara vill ligga ner hela tiden, det vore helt enkelt inte schysst mot henne och dessutom så smittar hon ju säkert fortfarande.
Så nu blir vi ensamma hemma, och i det här vädret som är så är det faktiskt inte utan att jag känner mig en smula bitter och tycker en aning synd om mig själv.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards