Alla inlägg den 18 februari 2014

Av rosatjejen - 18 februari 2014 22:04

Var på Huddinge sjukhus idag för att göra en så kallad scintigrafi av lungor för att se om mina proppar har minskat något eller på annat sätt ändrats.
Tyvärr så hände något så jag fick visst i mig lite för mycket av det radioaktiva ämnet som ska inhaleras, så dom kunde inte göra det sista röntgen momentet.
Dom skyllde på att jag hade andats lite för bra, hur nu i hela friden man kan lyckas med det när man har en lungkapacitet som är nedsatt med över 60%, mycket märkligt, eller snarare jäkligt dålig bortförklaring för att dom klantat sig.
Konsekvensen av detta är att jag måste åka dit imorgon igen.
Ja ni kan ju gissa om jag var arg och irriterad när jag gick därifrån, Morr!
Jag fick en blomstercheck av dom som lite plåster på såren, visserligen vänligt, men ingen större tröst när jag nu måste åka hela vägen fram och tillbaka imorgon igen :-(

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards