Alla inlägg den 29 maj 2013

Av rosatjejen - 29 maj 2013 20:48

Ikväll har vi varit hos polisen för att fixa ett nytt pass till Olivia. En bra dag att åka fter. I över en timma fick vi vänta innan det var vår tur.
När vi gick därifrån så var vi så hungriga att jag följde minsta motståndets lag och gick in på Mc Donalds som ligger intill. Jag beställde en big mac utan bröd till mig, och det var inga som helst problem att få. Det känns jätteskönt att man faktiskt kan äta snabbmat ibland utan att för den skull göra avsteg från lchf.

Av rosatjejen - 29 maj 2013 15:31

Alltså det här är ju helt jäkla galet. Tror ni inte jag fick mens nu mitt i allt också, och det efter bara 18dagar.
Min kropp måste ha blivit skvatt galen.
Mensen kan ju iofs förklara lite av den extrema svullnaden, men varför nu?
Det kanske helt enkelt är så att hormonerna påverkats av alla mediciner.
Eller kanske är det klimakteriet som börjar nu, har ju haft lite oregelbunden mens det sista halvåret. Det har pendlat mellan 21-31 dagar i cykeln, och nu 18! Trots att det varit lite oregelbundet så är den som den alltid varit när jag väl har den och den håller på i 6dagar precis som den alltid gjort.
Jäkligt trist är det i alla fall, hade gärna sluppit det en vecka till.


Av rosatjejen - 29 maj 2013 09:49

Nu har det äntligen vänt och den värsta svullnaden har gett med sig. Känner fortfarande "pirr" i händer och fötter men inte alls som de senaste dagarna.
Minus 1,3kg vätska har jag kissat ut sen igår.
Idag tänker jag trotsa tröttheten och försöka träna lite på min crosstrainer så att jag får igång cirkulationen i kroppen, för det finns minst 1,3kg värska till som skulle behöva kissas ut.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards