Alla inlägg den 2 juni 2012

Av rosatjejen - 2 juni 2012 07:43

63,2 kg visade vågen idag. Jippie !!!

Kan ju inte bli annat än glad, trots allt elände.

 

Ligger här i soffan och funderar på vad man kan hitta på för något idag, när regnet öser ner och det blåser storm utanför fönstren. Gissar att shopping är en dålig idé idag, då säkert halva Stockholm tycker att det är en bra idé att shoppa när det är dåligt väder, och jag hatar att trängas med folk.

Ikea är nog ingen bra idé det heller, fast dit skulle jag verkligen behöva åka och köpa lite småsaker som fattas i köket.

Jaja... får se vad vi hittar på lilla O sover fortfarande, får höra med henne om hon har några önskemål när hon vaknar. Hon brukar iofs bli glad över att åka till Ikea, för då får hon ju leka i deras barnhörna och det är ju kul.

 

Ha en trevlig Lördag   

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards