Alla inlägg den 19 juni 2012

Av rosatjejen - 19 juni 2012 17:03

Har ingen ork till någonting just nu.

Bantningen går inget vidare, och det är ju inte så konstigt alls när jag var och varannan dag bryter dieten och fuskar med en massa onyttigheter, för att nästa dag köra med enbart nutrilett och sen stupa  igen efter halva dagen :-(

Det är väl detta som kallas jojo bantning.

Som tur är det snart dags att börja räkna ner till semestern, jobbar bara en och en halv vecka till, sen semester i fem veckor, gissa om jag längtar.

Redan första dagen på ledigheten flyger jag ner till Mallorca, vilket känns mycket skönt med tanke på vad vi har haft för väder här i Stockholm denna sommar.

Nu är det dags att steka blodpudding till de barn som är hemma idag, förstår inte hur dom kan tycka att det är gott, så idag frestar inte maten som tur är....

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards