Alla inlägg den 18 december 2014

Av rosatjejen - 18 december 2014 21:06

I tisdags var det dags för Emelie att få sitt diplom efter 5års studier vid KTH.
Det var en fantastiskt fin cermoni med både orkester och körer som underhöll.

Här är en bild på de olika sektionernas flaggor/fanor.

Här står hon och har precis mottagit sitt diplom som civilingenjör i medicinsk teknik.

Efter diplomutdelningen var det lite mingel i Gyllenesalen, och sen åt vi en god middag tillsammans på Hotel Sheratons restaurang.
Jag är så glad att jag orkade vara med och fira detta med henne.

Av rosatjejen - 18 december 2014 20:51

Idag är det 3 månader sedan vi fick hem vår älskade lilla Bobo

Det har gått så fort, och han är redan en självklar del av familjen.
Han har snott våra hjärtan, men ger samtidigt så otroligt mycket tillbaka. Man har liksom aldrig tråkigt med honom.

Av rosatjejen - 18 december 2014 20:42

Gjorde klart julskinkan redan ikväll, och såklart kunde vi ju inte låta bli att smaka lite och den var verkligen supergod.
Annars är jag mest bara trött hela dagarna. Har ändå på något mirakulöst sätt lyckats köpa klart alla julklappar och det mesta av julmaten.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards