Alla inlägg den 8 december 2014

Av rosatjejen - 8 december 2014 21:12

Nästa vecka ska Emelie få sitt diplom vid en cermoni på stadshuset, och då får mamma (och även pappa och pojkvän) den stora äran att följa med.
Jag hade förstås inga passande kläder till detta, men idag kom jag äntligen iväg för lite shopping.
Jag är ju inte den typen som gillar att gå runt i butiker och prova kläder, men ibland så bara måste man och då blir det oftast panik köp i sista minuten. Och denna gången hittade jag nåt jag kände mig någorlunda bekväm i nästan direkt.

Det blev en marinblå kjol från Lindex och en lika marinblåblus från Kapp Ahl.
Stövletterna hittade jag på rea på Din Sko, ibland har man tur.
(Dålig bild, jag vet. Men är inte så snitsig på det där med spegelselfies)

Har också varit hos min frisör som äntligen kommit tillbaka från sin mammaledighet. Hon fick klippa av rätt mycket för att få nån ordning på trasslet, och hon märkte också vilken dålig kvalité mitt hår fått sen jag blev sjuk, tunnt och platt och nästan spikrakt.
Men med lite kortare frisyr och vaxspray i topparna så blev det iallafall lite mer volym än innan

Nu är jag helt slut och ska lägga mig tidigt, så jag orkar upp imorgon innan städerskan kommer, vill helst inte vara hemma när hon är här.

Här är en till som är trött nu.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards