Alla inlägg den 6 september 2014

Av rosatjejen - 6 september 2014 18:13

Jag mår fortfarande dåligt med feber som kommer och går, framför allt på eftermiddagar och kvällar.
Dessutom så har jag inte sovit ordentligt på snart 3veckor nu. Det blir max 3-4timmars uppstyckad sömn per natt och det är på tok för lite. Jag behöver minst 8timmar per natt för att fungera något sånär normalt och då helst i ett stycke också.
Hur som helst så är jag jäkligt less på det här nu och hoppas att det snart går över av sig självt, så jag slipper gå till doktorn.

Idag så kändes tanken på att ställa mig i köket och laga middag ungefär lika lockande som att springa uppför en slalombacke med min lungkapacitet, det vill säga helt otänkbart alltså. Så mitt fina minsta lilla barn fick gå och köpa oss varsin hamburger meny

Hamburgare från grillkiosken är faktiskt klart underskattat, så himla gott nån gång ibland.

Nu ska jag bara ligga här i soffan och göra absolut ingenting resten av kvällen.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards