Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av rosatjejen - 16 augusti 2013 20:29

Det var visst ingen fara med bombhotet.
Som den snälla och omtänksamma dotter hon är, så ringde hon mig så fort hon kom fram och sa att det var lugnt. Puh..vad lättad jag blev.
Det finns ingenting i världen som kan oroa mig så mycket som när något riskerar hända mina barn.
Och för att inte tala om någon gjort dom så ledsna att dom ringer mig och gråter, då vaknar tigern i mig och jag får nästa mord i tankarna, men det är en annan historia.

Av rosatjejen - 16 augusti 2013 13:12

Öppnar upp Aftonbladet på mobilen och ser att Stockholms centralstation är bombhotat. Och dit är min dotter
just nu på väg för att jobba. Hon jobbar mitt på Centralstationen, och det känns inte bra alls just nu. En mammas värsta mardröm.
Så länge dom inte evakuerar så måste hon ju vara där och sköta sitt jobb. Jag hoppas verkligen att det är falskt alarm, men att dom ändå evakuerar för säkerhetsskull.
Hoppas hoppas att det inte är någon fara

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards