Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av rosatjejen - 4 augusti 2013 22:57

Vilka härliga sommardagar vi har här.

Idag var vi vid Boo badet som ligger i just Boo.
Det var kallt i vattnet, men jag doppade mig lite snabbt för att stå ut med värmen.
Idag har jag varit lite extra tungandad så vi var inte kvar på badet så länge.
Ikväll har jag bara legat i soffan och vilat och pratat med en kompis som var här ikväll.

Av rosatjejen - 4 augusti 2013 10:30

Vilket underbart väder vi har.

Jag har varit hos min bror ett par dagar, och igår tog vi båten ut till ett ställe i yttre havsbandet utanför Nynäshamn som kallas för Pickla-Hej, men jag tror att det riktiga namnet var Sandholmarna om jag minns rätt.
Det är ett helt underbart ställe där det är så långgrunt så man kan gå i vattnet mellan öarna utan att bli blöt mer än till knäna.
Vattnet är kristallklart och sanden alldeles mjuk och skön. Att vattnet dessutom var så varmt att man faktiskt kunde bada utan att skaka tänder var ytterligare en bonus. Det är inte ofta som vattnet i ytterskärgården är så varmt att till och med en badkruka som jag vågar bada.

Det var en ganska lång båtresa och vi passerade många vackra platser både på dit och hemvägen


Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards