Alla inlägg den 7 juni 2011

Av rosatjejen - 7 juni 2011 18:44

Jag hade gått upp ytterligare 0,1 kg när jag vägde mig imorse, nu är ju inte det hela världen, men sammantaget har jag gått upp +1,1 kg över helgen och det är ju mindre roligt.

 

Idag har jag tagit nya friska tag och det har blivit enbart nutrilett och vatten som bränsle denna dag.

 

Det som varit mindre roligt idag är att jag haft huvudvärk nästan hela dagen, och det har inte hjälpt med varken ipren eller alvedon, mysko  för jag brukar mycket sällan ha huvudvärk. Jag hoppas att det går över snart.

 

Jag hade tänkt att ge mig ut och träna nu ikväll, men jag struntar nog i det, tror inte att det är så bra att träna när man tagit tabletter och inte känner sig riktigt bra.

 

Förövrigt så är det underbart med detta väder, sol och värme, det kan inte bli mycket bättre än så. Hoppas bara att det håller i sig några dagar till.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards