Alla inlägg den 6 mars 2011

Av rosatjejen - 6 mars 2011 21:14

Det blev inga gummistövlar köpta idag, alla är så stora och tunga, och jag har ingen lust att köpa barnstövlar och riskera att ha likadana stövlar som nåt barn på jobbet :-)

 

Hittade däremot lite annat fint, bla, en fin vit ram med plats för 5 bebis foton, där jag ska sätta in bebisfoton på mina fyra tjejer och det femte kortet blir en bild på alla fyra som togs för fem år sedan, när alla fortfarande bodde hemma.

Jag hittade även en ny matberedare, som jag fick av min mamma, som en födelsedags present i förskott. Den jag hade innan gav upp för några månader sedan med ett POFF när jag skulle riva en stor bit parmesanost.

 

Vågen visade på glada 70,5 kg idag och det betyder att jag gått ner 0,8 kg sedan förra söndagen, trots att jag varit ganska generös vad gäller mat och snask, så det är mycket glädjande.

 

Hade tänkt att köpa Alli idag, men ångrade mig i sista stund, är lite orolig för biverkningarna. Tror att det är bäst att börja med dom när man vet att man ska vara hemma några dagar, det vore ju inte så lyckat om man får plötsligt magknip eller ve och fasa skulle göra på sig när man är ute bland folk. Om nu biverkningarna är så farliga som det beskrivs, men det är dumt att chansa.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards