Alla inlägg den 17 februari 2011

Av rosatjejen - 17 februari 2011 12:42

Det har blivit mycket dåligt med bloggandet även denna vecka.

Det känns som om det inte händer särskilt mycket just nu mer än att sova, jobba, äta osv.......

Det har varit mycket möten och andra inplanerade saker med barnen denna vecka, dessutom har jag varit så trött så jag somnat före kl,21,30 flera kvällar i rad nu.

 

Bantningen har helt gått åt pipsvängen denna vecka, har helt tappat motivationen. Gissar att jag gått upp till 70 kg igen med tanke på allt jag fullkomligt vräkt i mig.

Känner mig ständigt hungrig och när jag äter är det som att jag aldrig blir riktigt mätt.

 

På söndag blir det vägning igen, och sen hoppas jag att jag hittar motivationen igen så jag kan påbörja bantningen igen, för just nu känner jag mig otroligt misslyckad. Jag tror även att denna ständiga trötthet beror på att jag just nu går upp i stället för ner i vikt.

 

 

 

  

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards