Alla inlägg den 12 februari 2011

Av rosatjejen - 12 februari 2011 09:29

Har varit dålig på att skriva här på bloggen denna vecka, nog för att jag har mycket att skriva och berätta om, men tiden och orken har lyst med sin frånvaro.

På jobbet har det varit minst sagt full rulle denna veckan, och dessutom har vi haft kvällsmöten både tisdag och torsdag och då har jag inte varit hemma förrän 20,30 och då är man ganska mör när man varit igång hela dagen.

Gårdagen orkar jag knappt tänka på, vilket jäkla väder vi vaknade upp till, det snöade och blåste och snön kom liksom både uppifrån och vågrätt på samma gång.

Alla bussar var inställda, så det var bara att klä sig ordentligt för en lång promenad till jobbet, normalt tar det ca,45 minuter att gå till mitt jobb i snabb takt, igår tog det över en timma att pulsa fram i knähög snö, jag var på väg att ge upp och gå tillbaka hem flera gånger, men när jag kommit halv vägs så var det ju ingen idé, det var bara att fortsätta pulsandet.

Gissa om jag var glad att bussarna hade börjat gå igen när jag skulle hem kl,16.

 

Har inte vägt mig på hela veckan, men imorgon är det dags för vågen igen, är faktiskt lite rädd för resultatet med tanke på alla onyttigheter jag fullkomligt vräkt i mig även denna vecka.

På måndag ska jag ju börja lite smått igen att byta ut några måltider med nutrilett, och även avstå helt från sötsaker.

 

Ha en härlig lördag allihop

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards