Alla inlägg den 16 juni 2011

Av rosatjejen - 16 juni 2011 19:34

Igår var det dags för lilla O´s första riktiga skolavslutning.

Hon går ju i samma skola som alla syrrorna gått i, och de flesta avslutnings traditionerna var dessamma nu som då.

Hon fick själv välja kläder och skor till skolavslutningen när vi var och shoppade sist, och så här blev resultatet.
Superfint tycker jag förstås.

 

Nu har alla mina 4 barn sommarlov och det är dom väl värda.

 

De 3 stora tjejerna har gemensamt bestämt att lilla O ska få vara ledig från fritids redan nu, de ska turas om att vakta henne tills jag går på semester om drygt 2 veckor.

Det är sånt som kallas syskonkärlek och det värmer lite extra i mamma hjärtat.

Av rosatjejen - 16 juni 2011 17:25

Vikten är densamma som igår, 64 kg.

 

För tillfället är jag glad över att jag har nutrilett att dricka, jag har nämligen en djävulsk tandvärk, och skulle inte på några villkorsvis kunna tugga just nu.

Jag lider av en fruktansvärd tandläkar skräck, blir kallsvettig redan vid tanken på att jag måste ringa och boka en tid. Jag tror att det är minst 6 år sedan sist jag var där.

Om det inte var så att jag ska åka till Kreta om 2 veckor så skulle jag nog vänta lite till, men nu vågar jag inte det heller. Vill ju inte riskera att behöva gå till tandläkaren där.

Imorgon har jag lovat mig själv att jag ska ta mod till mig och ringa och boka en akut tid.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards