Alla inlägg den 7 februari 2011

Av rosatjejen - 7 februari 2011 20:59

Lite fler semesterbilder.

 

 

Lilla O promenerar på stranden i San Agustin    O och M på stranden

En underbar bild på två underbara ungar

 

  Lite lek i sanden hann vi också med                                               
                                                  

Här på strandpromenaden i San Agustin

 

 

Strandpromenaden i Meloneras/Maspalomas, attans vad det blåste.

 

 

Nu är det dags för sängen för min del, ska på utflykt imorgon, så då är det en fördel att vara utvilad.

 

        

Av rosatjejen - 7 februari 2011 19:41

Nu är vi hemma igen efter en härlig vecka i San Agustin på södra Gran Canaria. Vi har tyvärr haft lite otur med vädret, det har varit kallt och blåsigt, men vi har haft det bra ändå

Jag känner mig faktiskt ganska utvilad och det är det längesedan jag var.

När jag vägde mig igår hade jag gått upp 1,5 kg sedan vi åkte, men det hade jag ju räknat med, och jag känner att det var det värt.

 

På det här hotellet bodde vi.

 

  

 

 Utsikten från vår balkong

 

 

        

Jag får lägga in lite fler bilder senare, det är så seegt nu.  

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards