Alla inlägg den 18 juni 2010

Av rosatjejen - 18 juni 2010 20:00

Äntligen så har jag semester, som jag har längtat  och väntat på den här dagen. Nu har jag massor av lata och sköna dagar framför mig då jag kan göra precis vad jag vill   

Ikväll så har vi firat detta med en mycket god tapas middag som jag längtat efter.

Nu ska jag äta vanlig mat i helgen och bara dricka nutrilett till frukost och mellanmål. På mändag till torsdag blir det hårdkörning med nutrilett och sen är det bye bye med bantningen för den här gången. Jag kommer ändå att väga mig nästan varje dag för att hålla koll så att inte vikten börjar skena iväg uppåt.

Jag ser fram emot att kunna börja träna igen, det har jag inte orkat nu på slutet av dieten då jag kännt mig lite lätt sliten. 

Av rosatjejen - 18 juni 2010 06:59

Faan också   

 

Jag väger idag 63,5, det är upp ett helt kilo sedan igår.

Jag mådde inget bra igår och bestämde mig för att äta middag med familjen, så det blev en pizza och coca-cola. Det var gott då, men inatt har jag sovit dåligt och haft jätte ont i magen, så det kommer ta lång tid innan jag äter det igen.

Nu måste jag kämpa hårt för att bli av med det extra kilot jag nu dragit på mig förutom de ca,5kg jag har kvar till min idealvikt.

Så jävla dumt av mig.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards