Alla inlägg den 4 mars 2015

Av rosatjejen - 4 mars 2015 20:29

Just nu så känns det som att jag inte gör annat än att rensar och kastar i olika utrymmen. Idag var det min klädkammare/förråd som fick sig en genomgång.


Det har varit så stökigt och fullproppat med prylar därinne så att jag på riktigt hade glömt bort vad det var för färg på väggar och golv.
Eftersom jag inte orkar med så mycket i taget, så lär det ta sin lilla tid innan jag hunnit gå igenom hela lägenheten, men det måste ju liksom göras om jag nu ska sälja och ev, köpa något mindre. Och om jag inte ska flytta så är det ju ändå skönt att få lite mer plats och ordning och reda.
Matilda var hemma härom dan och då tvingade jag henne att rensa ut lite grejer i hennes gamla rum. Det blir ju lätt så att barnen flyttar hemifrån men ändå har kvar lite kläder och grejer som sen blir bortglömt i nån garderob eller byrå.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards