Alla inlägg den 22 juli 2013

Av rosatjejen - 22 juli 2013 17:15

Idag har det varit rödflagga på stranden igen, och det är inga små vågor som rullar in, man känner verkligen respekt för havets och vindarnas kraft.

Vi har ändå legat på stranden hela dagen idag.
Olivia har roat sig med att bygga sandskulpturer.
Själv har jag legat på en solstol och lyssnat på Värvet, som är en jättebra podcast där kända personer blir intervjuade. Jag tycker att många poddar är så ytliga, men värvet kan jag varmt rekomendera, idag har jag hunnit lyssna på intervjuer med både Klara Zimmergren och Peter Apelgren.

Av rosatjejen - 22 juli 2013 17:03

Vi har det bra här i PlataniasKreta.
Äter gott, maten är ju som jag tidigare nämnt helt fantastisk här.

Idag blev det en grekisksallad till lunch för mig.

 
Olivias matintag är inte så stort just nu och då är det bättre att bara beställa in sånt som jag vet att hon åtminstone äter lite av, så det blir mycket pasta och pommes för hennes del.

Det fungerar inte så bra med uppkopplingen här på hotellet, så jag hoppas att bilderna på maten kommer med. Jag såg nu att vissa bilder saknas i tidigare inlägg

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards