Alla inlägg den 18 maj 2015

Av rosatjejen - 18 maj 2015 18:28

Har spenderat den mesta delen av dagen i sängen med mensvärk och blödningar from hell....men med det här trevliga sällskapet känns det ju lite mindre trist, en trogen vän som alltid vill vara där jag är.
Det är första gången jag har mens sedan waran starten, trodde inte det kunde bli värre än med fragminet, men än så länge känns det så. Det kan ju iofs bero på annat också så det är ju lite för tidigt att säga än, får nog låta det gå ett par månader till innan jag kan jämföra om det är nån skillnad
Hur som så hade jag absolut ingen ork att ställa mig och laga middag, så Olivia cyklade till pizzeran och fixade maten idag

Kebabpizza till mig, och kebab med pommes till Olivia.

Nu ska vi göra matteläxan och jag fattar typ ingenting, då är det tur att jag har vuxna barn som är bra på matte, och gärna hjälper lillasyster med sånt som mamma inte klarar av (typ allt utom plus och minus)

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards